Dagens outfit!

Då var det slut på denna födelsedag! Det har verkligen varit en toppen dag, gått och strosat på stan och sen kom min älskling och vi åt mysig middag på mando, det blev ingen sushi men får ta de en anna dag! Jag har hittat ett par sjukt snygga stövlar också som jag ska få av plutten =) Sen har jag varit jätte duktig och fixat träningskort på SATS, ska börja och bränna fläsket hehe... ja det är väl det som är meningen, få bort träningskilona ;) Idag har jag haft på mig detta:

Ja nu gick det ju inte att lägga upp bild så jag lägger upp den imorgon helt enkelt!

Puss o godnatt till alla raringar!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: det kan jag hålla med om :) en perfekt väska helt enkelt :)

2008-08-25 @ 23:34:43
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0