Hemma igen!

Hej all söta! Nu e jag hemma igen i skåneland ;) har haft en toppen helg, idag var det tungt att åka från hem till hem. Känner verkligen hur mycket jag saknar alla, mamma, pappa, emelie alla kompisar, släkt o så. Usch idag var det ledsamt. MEn innan det så var det en riktigt mysig födelsedagsfirande =) mycket fina paket o god mat. Men det kommer jag lägga upp imorgon och då är det min födelsedag på riktigt! tjo. Förlåt för dåligt bloggande i helgen, men kommer uppdatera mer i veckan ;) nu ska jag plocka upp lite sen sova. Puss till alla.

Och massor av kärlek till bästa bästa <3 (you know who you are)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sovgott:9

2008-08-24 @ 23:36:14
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0