Klipp dag!!

Idag ska jag äntligen få ordning på mitt hår!! Det ska klippas och det ska färgas, så det ska bli riktigt nice =) Idag blev håret bara uppsatt i en stor knut på huvudet och då syns ju utväxten ännu mer, men inte efter idag. Igår var det ju som sagt inget batteri på min kamera men idag är det de. Så senare lägger jag upp gårdagens outfit och dagens. Och så ska jag visa mina mintonkas stövlar som jag är helt kär i somjag fick av Martin i födelsedagspresent! Och såklart min nya frisyr, får ju i och för sig se hur mycket jag vågar göra, man blir ju lite larvig när man har fått långt hår =) Men det kommer sen i alla fall ;) Hoppas alla får en toppen dag! Trots regnet här i Malmö i alla fall.

 
Såhär ser håret ut nu här syns ju inte utväxten så mycket, men trust me den finns!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: A K

Ja den nya frisyren måste du visa:D Skulle med behöva göra nått me håret, har funderat på lugg..så har jag oxå världens utväxt, även om den blekts en del i sommar...Ja som trodde jag va naturligt blond! hehe, tydligen inte i jämförelse med "mood ultrablond";)

2008-08-27 @ 12:05:57
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0