Listor!!


Alltså jag har ett litet erkännande! Jag är en list JUNKIE! alltså när det gäller vilka kläder jag ska ha (outfits) vilka kläder skor o väskor som jag vill ha/köpa, vad jag har för drömköp o allt sånt, Om detta gör mig lite "störd" kan jag leva med det, det är min lilla egenhet, säkert en massa av er som gör det också, men min pojkvän tycker ju att jag är lite speciell ibland=) hehe.... Men nu ska jag bjuda på en lista om vilka köp jag tänker/vill göra till hösten, Alltså Höstens lista:

*Grönt nagellack/Oranget/mörkrött
*Indianskor (mitonka skor)
*Vita Converse
*Stor stickad kofta, med jätte krage
*Svarta platåpumps
*Smålandskasse, tyg Boston, Svenskt Tenn
*Päls jacka (vintage)
*Pälsväst (mammas gamla)
*Beiga Chinos
*Vit Nike T-shirt (at Monki)
*Nike Jacka, gul och beige
*Randig tröjor
*långt slappt vitt linne
*svart och blommig bustier
*svarta Chinos
*Paljett topp
*Spets topp och tights
*Uggs
*Dunväst
*Slappa raka jeans
*Tyllkjol, knälång med poladott prickar( a´la Carrie-anda)
*Volangklänning
*Stor halsduk
*volymkappa
*Mönstrade strumpbyxor
*Transperant volym tee
*Långa och stora halsband
*Fransig väska
*Lösa fryboots
*Broschar
*svart mössa
*Schyssta T-shirts(Ed hardy mm. killmodell)
*Svart kofta
*Orange kofta
*Farfarströja lång gul
*Möntrad och svart klänning (monki)
*Grå Boyblazer

Ja detta blev ju en ganska lång lista men detta är då det jag vill ha till hösten, har ju redan nu shoppat en del men mycket finns ju kvar ;) Och sen finns ju alla dyra drömköp, men det får bli senare i livet, när jag är rik =) LOVE.

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Hihi, perfekt med listor! Man missar liksom inget när man har det på sin lista. Så du är verkligen inte ensam om att skriva långa listor! Kramar.

2008-08-11 @ 18:55:56
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja dom är också söta :D

2008-08-11 @ 19:01:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Joda, det var kul bra där :)

2008-08-11 @ 19:02:10
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0