Så grymt nöjd!

Först vill jag bara säga att min blogg funka inte på hela dagen igår! Och sen funka den på kvällen, så jag var inne och svara på kommentarer men sen när jag skulle göra mitt inlägg så gick det inte!! Men men igår var det full rulle, jag börja med att rensa ut ur köket en massa saker som jag inte behövde =) Och sen rensa jag ut ur min tv-hylla och tv-bänk så det blev en hel del släng! Sen baka jag två bröd och sen städa jag och sen laga mat! Pust! och sen slängde jag mig på soffan. Och det var gött =) Men denna helgen känner jag att det inte riktigt har blivit någon topp outfit, för igår var jag bara ett mys mongo =)

Som ni ser här mysmongo!
Tröja: Peak
Byxor: Champion
men det var gött...

Kolla bloggen sen då kommer förra veckans outfits =)
Ha en bra måndag. PUSS!

Love

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack söting:) detsamma till dig!

2008-08-18 @ 08:56:00
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0