September shopping!

Nu känner jag att jag verkligen vill fylla på garderoben med lite fina höstkläder ;) Inte för det behövs skulle säkert många säga men men, jag tycker att det behövs. Så min lista för september är:
-Beiga el. svarta byxor
-långt slappt linne
-nya jeans, gärna loose fit
-Snygg sweatshirt
-Klänning ( rostfärgad)
-ny snygg lagom stor väska ( the hunt conntinues....)

Sen finns det ju alltid mer, men detta är vad jag ska koncentrera mig på i första hand, sen kanske en spets tröja men jag vet inte riktigt om jag trivs i det?? Ha en fortsatt bra dag. Snart är det shopping o sen träning. Tror att jag måste äta något med jag tror att jag MÅSTE ha sushi!! Puss puss



Cyndi, Chloe... åhhh

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja riktigt kul :)

2008-08-28 @ 16:56:56
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ellinor

SKulle också behöva en bra väska. En stor, fyrkantig, där mina böcker kan få plats utan att vikas. Och snygg ska den vara såklart!

2008-08-28 @ 19:32:36
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0