Wooohooo!

Alltså jag fattar inte hur vädret hur vädret kan skifta som det gör, jag tycker att hela veckan har varit kall, och så vaknar man upp på lördagen och så är det strålande sol och jätte varmt. Då tänkte jag ju att jag skulle till standen, men så visa det sig att alla mina vänner gör något annat och jag har inte jätte stor lust att åka dit själv =( Så jag får väl återgå till den ursprungliga planen som är att jag ska rensa förrådet innan flytten. Så nu bär det iväg ner till källaren och jag antar jag kommer vara där i några timmar! Det finns ju en del att gå igenom =/ men men jag deppar inte, man kanske hittar något vrål fynd, men men det får vi väl se =) Ha en toppen dag! Puss till alla, smell ya later =)

Jag hade hellre varit på beachen med plutten =)

Love.

Kommentarer
Postat av: Melina

fin bild

sv:yes,hittade ett par heels för 100 kr,fynd!

2008-08-16 @ 17:20:07
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0