Bara pluggis idag!


Jag hoppas jag kan vara såhär koncentrerad imorgon!! (bild från i sommras)

Nu är det onsdag kväll och jag har pluggat klart!! Nu är det bara att hoppas på att jag har läst på rätt saker =) Och att det kommer en bra tenta, för nu kan jag inte göra så mycket mer åt saken. För nu ska jag sova och sen pigg och glad vid sju imorgon  och till skolan o göra tentan!! Sen är det JULLOV!! Gud så skönt det ska bli, två veckor bara göra vad man vill =)

TOPPEN TOPPEN!! Som sagt nu ska jag i alla fall sova, imorgon väntar drinks och middag efter tentan!!

Sov gott!

Massor kisses <3

Kommentarer
Postat av: ottie

ååh. minigolf är det bästa! hahaha

2008-12-18 @ 22:05:46
URL: http://rekis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0