Dagens, eller inte!

Tjo tjim! Denna dagen har varit fullspäckad kan man säga, först var det som jag skrev imorse frukost o så gick jag till Zara för att byta min väska, men just nu hitta jag ingen ny, så jag ska vänta till vårgrejerna kommer och slå till. Sen åkte jag till Bik bok och jobbade och där är verkligen rean i gång, allt från höst och vinter kollektionen reas ut, verkligen toppen rea! Men det var full rulle, hur mycket folk som helst, men det är kul när det finns att göra. Sen när jag kom hem fick jag se hur fint Martin hade satt ihop vårt nya sourround system, det var verkligen toppen! Jag har också suttit och fixat med lite grejer´, men nu är det verkligen dags att sova, Jag är super trött!!! Imorgon ska jag jobba också, och sen på kvällen kommer mamma och syster och D, de ska vara här och fira nyår med oss!!

Försökte lägga upp dagens, men min dator strular får försöka imorgon igen.

Sov gott! puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

mysigt att fira nyår med familjen )

2008-12-30 @ 08:40:00
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Melina

godmorgon :)

2008-12-30 @ 08:52:55
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0