Lördagens outfit!

Hej gullisar! Nu ska jag gå o lägga mig efter en mycket bra dag! Började dock inte så bra med att jaghöll på att missa tåget för att bussen var försenad. Men jag kom till jobbet i Köpenhamn i tid och sen har det verkligen varit full rulle hela dagen, verkligen vrål mycket folk =)

Sen när jag kom hem igen bjöd min underbara älskling ut mig på middag, Kina mat, och det var super gott! Nu har vi verkligen hittat en china restaurang som är toppen!! China garden på möllan, love it!

Efter restaurang besöket gick vi hem och har kollat på Saw 5, mycket otäck film, men ändå ganska bra, men sjukt slut!! Så nu efter denna lördag ska jag sova, och imorgon väntar en liten tripp till stan för att köpa överstrykningspenna och flikar till lagboken. Sen är det plugg hela dagen!!!

Här kommer lördagens outfit:

Skjorta: Bik bok (ny)
Tröja: Cubus
Strumpbyxor: Bik bok
Mintonkas: Nilsons
Armband: Ms Bijoux och Frey willy

Sov gott puss puss!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

mysig outfit :)

Svar: Nej, alice är också grymt bra och sjöng vinnarlåten bättre än kevin tycker jag :)

2008-12-14 @ 00:13:55
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: ellen

Hej finaste!

Det är så himla bra att du har en blogg så att man kan hålla koll och uppdatera sig på ditt liv med jämna mellanrum...

Jag är i Dhaka, har skrivit IELTS prov igår och ska på intervju för samma test idag. Sen är det snart dags att komma hem så en jävla massa förberedelser för det och avslut för det.

Jag måste iaf säga att av december så gillade jag den gråa hm-klänningen absolut mest! Du är supersnygg i den! Mera! Big Love till dig mysan och tänd några ljus och glöggmys åt mig med! Samt hälsa martin!

//greta

2008-12-14 @ 04:27:44
URL: http://bayofbengalvibration.blogspot.com/
Postat av: Fridas fashion & style

Supersnyggt med rutig oversize skjorta! Så du jobbar i Köpenhamn? Coooolt, hur går det med danskan? :) Hoppas allt är bra! Kramkraaaaaaaaaaam

2008-12-14 @ 15:53:11
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0