My sunday!

Hej snyggingar, ytterliggare en helg har passerat och vi är nu galet nära jul =) Det är mysigt tycker jag, nu ska vi bara passera tentan på torsdag sen börjar julmyset på riktigt!! Dagen idag började med att jag o älsklingen myste vid tvn, sen gick vi in till stan och handla lite saker, tyvärr inga kläder =( men det blir en annan gång.

Efter det när vi kom hem laga vi mat som blev sjukt gott, fajitas m guacemole o tortillachips, mums.

Helt sjukt gott!

Sen satt jag o plugga till klockan åtta och det gick bra, sen såg vi på Erik och Mackan och efter det sanningens ögonblick, gillar inte det programmet egentligen, man skämmer ut sig totalt och förstör. Men men upp till de som är med!

Nu är det i alla fall dags o sova igen, imorgon är det plugg och en övning i skolan.

Men innan det är sov dags kommer min outfit:


Mössa: Hm
Halsduk: Tiger of Sweden 
Kofta: Bik Bok
Klänning: Monki
Jeans: Leavis 501
Uggs: ellos
Armband: Marknad och Ms bijoux

Sov gott!

Massor pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0