Pluggis.

Idag har jag verkligen varit duktig! Jag har pluggat hela dagen, jag har läst 150 sidor i boken, kollat o fixat i lagboken. Så det känns ok, men jag måste ju sitta hela dagen imorgon också, pust, men jag tror att det kommer gå *hoppas* Så egentligen har jag inte så mycket mer att berätta för det är bara det jag har gjort idag.

Eller jag har gjort Baconpiroger också, de var mycket goda, jum jum. Det blev det till middag och sallad med majs och morötter och vitlöksvinegrätt, mycket gott, såg ut typ såhär...

Gott var de =)

Nu ska jag i alla fall sova och ladda för en ny pluggdag, jag hoppas att man inte behöver vakna till en jordbävning imorgon!! Här är dagens pluggis också:

Tröja: Bik Bok
Jeans: Bik Bok
Linne: Hm
Bok: Hyresavtal

Och lite intressant text ur min bok...


Sleep tight. Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Carita

åh, så gott med hemgjorda piroger ;*

2008-12-17 @ 07:06:55
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så mycket, hinner tyvärr inte med s¨å mycket pyssel nu när jag jobbar som jag gjorde när jag pluggade! :) Det är bara bra med mig! Lycka till på tentan imorgon! kram

2008-12-17 @ 09:09:22
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: [ Vill du bli modell för 2 timmar? Kolla in min tävling för mer info! ]

Har du alltid drömt att stå modell för en dag? Nu har du chansen att vara med i

min tävling på min blogg. Bli fotad av en fotograf i centrala stockholm som är

värt cirka 2500 kr på 2 timmar.



Vill du vara en modell för 2 timmar? Tvek



Har du alltid drömt att stå modell för en dag? Nu har du chansen att vara med i

min tävling på min blogg. Bli fotad av en fotograf i centrala stockholm som är

värt cirka 2500 kr på 2 timmar.



Vill du vara en modell för 2 timmar? Tveka inte och va med i tävlingen på min blogg =)



tveka inte och va med i tävlingen på min blogg =)





modellinglove.blogg.se















2008-12-17 @ 09:45:55
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0