Dagens outfit+ "27 dresses"

Nu ska jag alldeles strax äta lite o sen så ska jag se 27 dresses, jag har längtat jätte länge tror den är toppen ;) Just nu e jag trött o lite deppig, vet inte rikigt varför, men det går väl över och jag tror jag kommer bli betydligt gladare när jag kollar på filmen! Men man har ju sånna dagar, o vädret gör ju inte saken bättre. Imorgon vill jag att min garderob är fylld med alla kläder jag vill ha (ojojoj) och så vill jag att det ska vara 30 grader varmt! tänk om det slår in ;)
Dagens outfit:

Tröja: Gant
Skjorta: Boomerang
Shorts: Avklippta Lee
Armband: Ms Bijoux
Ha en toppen kväll alla bejbs! så hoppas jag att jag ska vakna upp som den fashionista jag är imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0