Dagens outfit!

Nu är jag helt slut, måste gå o lägga mig! Är så sjukt trött vet inte varför, antagligen att jag inte e van o jobba såhär, när man pluggar har man ju lite andra tider vanligtvis! Men men det ska bli skönt att ligga o läsa lite i sängen. Jag vet att det fortfarande ska vara sommar men jag gillar att kolla på höstens kläder, man längtar lite... är sjukt mycket snyggt!
Men idag har jag i alla fall haft på mig detta:

Tröja: JC

Linne: Monki

Jeans: Bik bok

Halsband: Mammas gamla

Ballerinas: Manoush

Ha en toppen kväll! Puss till alla bejbs!


Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

fin outfit=)

2008-07-18 @ 22:17:28
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: R

Du verkar gilla den där skabbiga lager på lager-grejen. Gaska upp dig och snygga till dig! :)

2008-07-19 @ 08:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0