Dagens outfit+sportoutfit!

Idag har jag tagit tag i mig själv lite i alla fall och varit ute o sprungit, har varit dålig på det länge! Innan höll jag alltid på o träna men på sistone har jag kommit ur gängorna... men nu känns det bra. Sprungit 4 km och gjort 100 situps, välkommen träningsverl ;) Jag har även tittat i de efterlängtade Hm o La redoute katalogerna, tyvärr inte så imponerad, visst fanns det godbitar men inte så mycket som jag önskat! men lite ska man nog kunna beställa ;)
Detta har jag haft på mig idag:

Kofta: JC
Väst: Hm
T-shirt: Marknad
Byxor: Monki
Armband: Littmarck och Monki
Detta var min träningsoutfit:

Jacka och byxor: Puma
Linne: Lindex
Keps: We
Lite röd i ansiktet men känner mig som sagt riktigt nöjd, hoppas att jag håller i. Men imorgon kommer nog mina nya träningskläder o då får man ju lite motivation ;) Ha en toppen kväll. Nu ska jag ducha o sen kolla CSI! Puss till alla bejbs!

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

den översta outfiten är supersnygg=)

2008-07-22 @ 10:04:13
URL: http://shopaholicmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0