En dagens ;)

Tjoho imorgon kommer min pappa o hälsar på o det ska bli så sjukt mysigt, jag saknar honom jätte jätte jätte mycket o.s.v. Det ska verkligen bli toppen, förhoppningsvis blir det ett strand besök också och så ska vi åka o titta igen i nya lägenheten mäta lite o så ;) Idag har det varit grymt skönt väder o jag har kännt mig sommrig ;) Nu måste jag dammsuga inte så dashion kanske men det måste ju göras. Sen ska jag lägga mig o läsa o bara slappa o imorgon är det.... FREDAG! jippie! O nu när det ska bli varmt kan man ju kanske få använda lite av sommarkläderna, känns som att man mest har fått bylsa på sig en massa de senaste veckorna, men nu är det sommar! Den dagens jag bjuder på idag är denna:

T-shirt: Hm
Kjol: La redoute esseintals
Ballerinas: Manoush
Armband: Tomas Sabo
Det var allt för idag ;) ska bli en bättre bloggerska imorgon ;) ha en toppen kväll! O bara så ni vet Puss till alla bejbs !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej. Modeblogg då?

2008-07-24 @ 23:13:23
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0