That feeling!

hello alla söta läsare, jag tycker att det är så kul att kommentarerna har ökat o att jag fått fler läsare, SUPERKUL! Så tack alla söta bejbs...

Men nu såhär på morgonen måste jag nog få skriva av mig om en annan sak. Jag är just nu lite deppig o det är ju inte kul när det är så nära semester o allt! Men det kommer säkert att gå över ;( O just nu är jag inne i en period då jag känner mig lite knubbig, BLÄ! Sommarens goda mat gör sig påmind, så nu känner jag att jag MÅSTE ut o springa o gå o det första jag ska göra i höst är att köpa gym kort, då ska det bli träning av! Så jag satsar på Beach 2010 istället för 2008 och 2009 till 2010 ska man väl hinna bli fit till. Sen är det lite andra grejor som är tråkiga men men. Jag kan bara säga att jag längtar till min födelsedag den 25 Augusti, då kommer många fina saker att hända ;)

Ha i alla fall en toppen dag! Hörs sen bejbs!!Love.

Just nu skulle jag vilja sitta på ett plan till New York, redo att shoppa o leva livet när jag kommer fram. Då vill jag ha på mig klänningen från Marshesca och skorna från Louboutin!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack så mycket :D

oh att shoppa loss i New York låter inte fel :D

2008-07-30 @ 10:29:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0