Förbannat trevligt!

Hej alla snyggingar, nu har jag vaknat, det blev långa sovmornar för mig denna helgen, men oj vad skönt det är =) Och det behövdes kanske när det var partaj två dagar i rad, men kul har det varit. Glöggfesten igår var toppen, massa trevligt folk och god mjuk pepparkaka och god glögg och många skratt, toppen helt enkelt! E var en mycket bra värdinna =)

Idag ska jag nog inte sysselsätta mig med så mycket, det blir nog mest att slappa, kanske att jag måste följa med Martin o byta däck på bilen =( eller ja vara sällskap...

Här kommer dagens som jag tyvärr inte hann med att lägga upp igår:

Posar?? jag?? =)
Tröja: Monki
Paljettights: Bik bok
Pannband/sjal: Hm
Armband: Tomas Sabo, buddha band, bissmarck
Klocka: Adidas

och så tänkte jag visa några bilder från igår =):








Så kul var det! Träffa nytt folk också som tyvärr inte kom med på bild, men som var mycket trevliga =)

Hörs sen! Puss puss

Kommentarer
Postat av: haniini

Rosa, snyggt, ^^

Har du gjort idag ?

2008-11-23 @ 16:26:16
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: Ida

Det såg ut att va en rolig fest iaf=)

2008-11-24 @ 21:49:00
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0