No clothes today!


(Bild från i sommras =)

Nu är denna onsdagen slut, eller ja snart... Men är det någon mer än jag som tycker att denna veckan gått as fort?? Helt bananas =) Men det gör inget för det är ju så härligt när det är fredag!! Och då kommer mammsen och mormor o morfar och ska hälsa på, det ska bli mysigt, jag har planerat glögg o pepparkakor och sen tacos för fredagen =)

Idag har jag i alla fall varit riktigt duktig som jag skrev tidigare hela lägenheten är kirrad och jag har tränat o tvättat. Så nu kan jag gå o lägga mig med gott samvete =) Eller ja det blev ju ingen dagens eftersom jag varit mysmongo hela dagen, inte så mycke o visa kanske ;) men det kommer imorgon.

Sov nu så gott! Puss puss till alla söta!

Update: FIck hem ett hm paket idag, will show you soon =)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0