Dagens for you!

Hej hopp gummi... NU har jag pluggat en massa, eller ja de kanske var o ta i men pluggat i alla fall =) O så har vi ätit och jag har tvättat och nu ska jag snart gå iväg på träning, jag måste bara hinna skriva av svaren till extentan, så jag kan öva imorgon. Men kl 19 ska jag på spinning och sen Core, det ska bli nice. NU är jag på gång känner jag =)

Efter det blir det mys och slapp i soffan, för imorgon väntas det äventyr,jag ska till Köpenhamn, och sen får jag se vad som hände =)

Här kommer i alla fall dagens:

Kofta: Gant
Sjal: Marknad
Siden tee: Hm (ny)
Jeans: Replay
Skor: Lacoste
Armband: Gant, Ms Bijoux, Littmarck.

Hoppas alla har en underbar dag!

Massor pussar!!

Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-10-29 @ 18:41:37
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Melina

snyggt!

sv:hah,visst är de så jag?!

2008-10-29 @ 20:28:31
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0