Fashion i Copenhagen!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Köpenhamn på förmiddagen =) Och det är så förstår ni att jag har sökt extra jobb på BikBok på Ströget i Köpenhamn och var där idag på intervju, det är alltså min hemlis. Och jag har inte velat berätta för än jag vet hur det gick, men nu tror jag att jag ska jobba där! Ska bli så himla kul, BikBok har verkligen sjukt mycket snygga kläder =) Och jag tycker verkligen att det ska bli toppen. Och imorgon ska jag dit och provjobba, jag hoppas att jag ska göra bra i från mig, men kläder är ju det jag brinner för, så jag ska bara lyckas förmedla det till kunderna! Wish me luck!

Ha nu en mysig kväll, dagens kommer senare, men nu ska jag plugga plugga plugga! Först ska jag äta dock! MUMS!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Åh, så roligt! Hoppas det går bra imorgon :)

2008-10-30 @ 19:22:39
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Melina

åh vad kul :) haah kul att du åker till ett annat land varje dag för att jobba då:P

2008-10-30 @ 20:01:38
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0