love!

Hej hopp, gud vilken dålig bloggare jag är just nu =) Men jag hoppas att ni har överseende, idag har jag varit hos min pappa hela dagen och på kvällen igår och han har ingen dator så det har ju inte riktigt gått. Men nu visar jag att jag lever i alla fall.... Har haft det jätte mysigt hos pappsen, men jag har mått lite dåligt har haft ont i huvdet hela dagen, yr på nåt sätt och ont i nacken. Och jag har lyckats få en vagel igen.. men men det går väl över, nu tänker jag snart se på CSI och sen ska jag nog sova...

På kvällen har jag varit hos mormor o morfar o ätit mat också, de ville ju se mig när jag var hemma i LKPG, och det var gott och trevligt...

Dagens outfit har ni ju nu inte fått på två dagar, men igår hade jag ju som sagt ingen dator och jag glömde ta bild och idag har jag bara myskläder, eftersom jag inte mår så bra....

Men sen måste jag bara säga igen hur kul jag hade i lördags det var verkligen toppen =) och här kommer lite bilder:









Det var verkligen en toppen kväll! Älskar er tjejer.

Det kommer komma mer dagens outfit, börjar imorgon kväll hoppas jag =)

Puss puss


Love.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Gumman!



Så himla kul att få se lite bilder efter vår superkväll/natt/ morgon :) som det ju hann bli innan vi kom hem. Vilka snyggingar va!!! Puss på er alla o som sagt vi får göra om det snart...

2008-10-21 @ 08:21:17
Postat av: Ida Björck

svar: urschdå :/ jag hade också magkatarr förut, och det var inget kul alls! hemskt rättare sagt

2008-10-21 @ 08:42:43
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Melina

fina lockar du hade

2008-10-21 @ 09:15:54
URL: http://mmelina.se
Postat av: Fridas fashion & style

Åh vad fin du är i princesskjolen! :) KRAAAM

2008-10-21 @ 18:07:24
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, härliga bilder^^ kjolen är ju underbar!:D

2008-10-22 @ 21:58:11
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0