Mycket dåligt bloggande!

Förlåt mina kära för att jag inte dykt upp förns nu på bloggen =) Men det har varit en busy dag!! Först har jag jobbat på bikbok och det var verkligen toppen! Askul och jag tror att jag gjorde bra ifrån mig =) Eller det känndes så! Det var i alla fall riktigt kul och jag känner att jag kan sälja kläder =)

Sen kom jag hem vid kvart i sex då skulle jag åka o hämta tapet och handla, för klockan sju kom A och L, vi åt mat pratade och hade jätte trevligt. Och nu har de precis åkt hemoch nu ska jag krypa till kojs, för jag är astrött! Så sov gott, dagens outfit kommer imorgon!

Massor pussar och till Min Älskling "jag älskar dig över allt annat"

Eternity!

Kommentarer
Postat av: JONNA

ibland är de skönt att komma från bloggen:)

2008-11-01 @ 07:23:28
URL: http://jonnaa.se
Postat av: LIFE BY Marielle

Ååh vad roligt med inflyttningsfest hoppas ni får det helkul! ha det så bra gumman

2008-11-01 @ 10:46:19
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0