Pluggat??

JO det har jag faktiskt, pluggat alltså, men det har varit vissa störande moment under dagen. Och jag har blivit riktigt arg, mina katter har rivit på min ny tapetserade fondvägg i sovrummet =I, jag blev så sjukt arg, så nu måste vi tapetsera om två våder, jävla katter rent ut sagt. Sen så är jag så sjukt förbannad på KL Elektronik i Hörby, Cp företag, de har gjort fel men kan inte erkänna det och jag har fått en faktura och de är deras fel. Men fortssättning följer imorgon.

Det har ju varit en bra dag också, jag har fått en del pluggande in i huvudet, jag fick tag på nya tapeter, jag har än så länge bara goda nyheter om min hemlis som ni nog får veta mer om på torsdag, för då tror jag att jag får svar på hur det blir =)



Fina grejer från net-a-porter, shorts från Anna Sui, Pumps från Louboutin och topp från Sass and Bide, åh vill ha!

Nu ska jag snart i alla fall äta mat, potatis i ugn och pinjenötsbiffar, med fetaostcreme, MUMS! Sen ska jag iväg o träna Aeorobics, ska bli kul, och sen avslutas kvällen med "Desperate housewifes" Toppen!

Hoppas ni alla har en toppen dag =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Fina plagg! :) Trevlig kväll. Kramar

2008-10-28 @ 19:27:37
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: micaelaespinoza

japp de var de ,

åh älskar skorna!

någon dag i detta liv ska jag ha ett par Louboutin :) haha

2008-10-28 @ 20:44:48
URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/
Postat av: isabelle

vilka snygga saker! Gillar speciellt shortsen!

2008-10-29 @ 14:15:06
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0