Sunny sunday!

Héj snyggingar! igår var det fest hos oss och det var jätte kul! Det var mest tjejer och martin =) Riktigt kul! Det avslutades med att E,M,J gick ut men jag o Martin o E stannde hemma, och vi blev assugna på pommes så typ vid ett inatt så friterade vi pommes och åt bearnässås (stavning?) det var sjukt gott! Och en riktigt lyckad fest!

Nu ska jag iväg till E och gå på visning, sen blir det lite mer arbetande med uppsatsen och sen hem till oss igen för att äta god paj =) Sen blir det mys med min älskling, en bra söndag och solen skiner ju också =)

Här är gårdagens outfit:

Linne: Monki
Tights: AA
Armband: Tomas Sabo och Ms bijoux.

Nu måste jag dra! Kanske lägger upp några bilder från festen sen =)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Marie

Här kommer stavningen: bearnaisesås :) Hoppas att allt är bra med dig! puss o kram

2008-10-12 @ 15:02:18
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Melina

snyggsnygg outfit

2008-10-12 @ 17:40:26
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0