Tjollahopp!





Nu är det onsdag och nu när jag sitter och pluggar börjar jag faktiskt känna viss press för tentan, och det är bra, för jag jobbar bäst när jag är lite pressad. Men jag hoppas att det ska gå bra!!

Dagen började med frukost på Espresso House med frukostklubben =) JUMI! Sen gick jag en snabbis på stan och köpte presenter till Nova (som vi ska vara gudföräldrar till) och till Nemo för att han har fyllt år och vi var inte hemma. Och sen blev det ett par svarta pumps och ett par vantar till mig med. Jag behövde ett par enkla svarta pumps. Sen har jag köpt 3 marimekko block, för det började sina.

Nu ska jag äta lite lunch, sen ska jag tvätta och lite senare ska jag på spinning och Core, känns bra =)

Ha en underbar dag så länge! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

okeej men de tycker ja :D vart köpte du de underbara pumpsen? kram

2008-10-29 @ 15:57:15
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Dom där blocken är helt ok asså...men samma mönster på väggarna, uuuuuhhhhhh, jag ryser av bara tanken:) Kram på dig!

2008-10-29 @ 16:34:37
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg, kommer även lotta ut acne kjolen bach!

2008-10-29 @ 17:01:07
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0