Dagens och veckans godingar!

Nu är jag hemma igen efter att ha haft en busy dag, E o jag har skrivit på arbete och sen var vi på en lägenhetsvisning. Sen har jag varit o tränat Aeorobicsdans, as askul var det och svettigt och det kändes riktigt nice, jag vet inte hur många gånger jag sagt detta i mitt liv men jag vill verkligen komma igång och om jag tränar 3 gånger eller 4 i veckan och går o cyklar till skolan ska jag nog fan lyckas, jag hoppas verkligen det!! För  jag vill gå på stranden o vara fit nästa sommar!! Men nog prat och mera action jag känner mig nöjd med dagen i vilket fall som helst!

Nu myser jag till CSI och sen ska jag sova och imorgon blir det jobb, jag måste duscha också, ska försöka att hinna det =) Här kommer dagens outfit:

Sjal: Mormors gamla
Kofta: La redoute essentials
Linne: Hm
Jeans: Leavis
Armband: Ms bijoux

Och så har jag ju missat o lägga upp förra veckans outfit här är måndag till söndag:



Vilken gillar ni bäst??

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0