Utmanad!

Blev utmanad av sötaste Frida att göra denna lista:

KLÄDER
Skor:
Mina underbara svarta pumps från Gojane
Sneakers: mina älskade Nike!!
Jeans: Just nu är det mina leavis 501, lite stora!
T-shirt: Gillar enkla oversized tees, eller med schyssta tryck, men alltid lite slappa!
Underkläder: Björn Borg boxer, I love it!

ACCESSOARER
Väska: Åh önskar att jag hade en svart Cyndi från Chloe, men just nu kör jag på en grön i skinn från Friis &c/o
Plånbok: En röd i ormskinn från Wedins, men en LV hade ju inte varit fel.
Solglasögon: Gillar mina röda pilots från wedins, men vill ha Wayfers.
Klocka: Älskar min Rolex och min Adidas Candy watch

BADRUM
Tandkräm:
Colagate
Tvål: Bliw, smultron
Parfym: Inspiration, Lacoste
Medicin: Artonil, magtabletter
Vitamin: Nop!
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
Ramlösa citron eller skogshallon
Vin: foot of africa, vitt ska det vara och torrt.
Bröd: bakar ofta eget på dinkelmjöl, annars något med fullkorn.
Glass: Finns det något godare än Ben and Jerrys Brownie =)

HEMMA
Säng:
Säng i Ek från Rum och Interiör
Lakarn: Sängkläder från IKEA med olika mönster
Esspressomaskin: nop
Kylskåp: Ett vitt bra!

TEKNIK
TV:
En samsung 50"
Stereo: Har ingen, men ska köpa högtalre till iPoden
Mobiltelefon: Sony Ericsson K660i
Mp3: En underbart fin iPod Nano i silver
Dator: En Laptop, Fujutsi simens.

FÄRDMEDEL
Bil:
Martins Mitsubishi Carisma
Taxi: Efter dans i höga skor...
Cykel: Cyklar o går numera vart jag än ska.

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Madde, grym frisör.
Bank: Handelsbanken

japp då fick ni veta lite mer om mig. Idag är jag på jobbet så därför har jag internet. Ska försöka hinna svara på era kommentarer alla söta! Men jag kommer nog inte ha internet för än nästa vecka hemma, så hoppas att ni hänger kvar och läser bloggen och dagens outfit och allt när ordningen är återställd =) Love ya!

Puss puss..

Eternity

Kommentarer
Postat av: jannica

Hejsan , allt bra?

2008-10-01 @ 12:21:44
URL: http://mysiiigt.blogg.se/
Postat av: Hang

Kul lista! ;D

2008-10-01 @ 12:59:19
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack för de fina orden sötnos:) Massa kramar!

2008-10-01 @ 13:38:03
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0