Dagens =)

Fy fan vad jag är trött på att läsa "beräkna det dimensionerade effektbehovet" och liknande... jag vill inte plugga mer men jag måste lite till ikväll och så hela dagen imorgon!! Shit asså! Jag hoppas verkligen att jag kommer att klara den! Ni får hålla tummarna för mig på fredag klockan 8, jag hoppas att min lärare har varit snäll och gjort en bra tenta som jag kommer klara av, vill ju inte ha den efter mig nu när det kommer examensarbeten o allt nästa år!

Ja i alla fall annars har dagen varit toppen! Skolan var trevligt och sen har jag ätit god fiskgryta o potatis, gott! Men i alla fall nu måste jag nog återvända till pluggandet. PUST, och sen måste jag nog gå o lägga mig någon gång =) See you tomorrow! Puss till alla söta bloggläsare =) PUSS!

Dagens:

Kofta: La redoute creations
Tröja: Jc
Tights: gina
Klocka: Adidas

Och ja, bad hair day, platt katt nån ??

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: linnea

Svar; så skönt. Trevligt att få helgen lite fri

:)

2008-09-10 @ 21:35:41
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: e-mmaas

haha ja , tycker att den var lite klitchig ;)

2008-09-10 @ 21:48:29
URL: http://emjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0