Mitt i packningen!

Hej snyggon! Jag känner nu att jag var tvungen att ta lite paus från allt packande för att blogga lite. Just nu håller jag på i köket och packar allt porslin vilket är en del. Jag fattar inte att man har så mycket grejer, det reflekterar man aldrig över när man lever i det =) Men nu känns det så nära så jag har nästan panik över var jag ska göra av allt sen och om vad jag ska ha i lägenheten, och vilka väskor som ska vara uppe och vilka jag kan ha i källaren, jaja det kommer säker att lösa sig, det är ju så himla kul att få ny lägenhet och tapetsering och målning börjar på tisdag!!

Hoppas nu att alla har en riktigt mysig helg så kommer jag o visar dagens outfit lite senare och kanske någon bild på mig in action =) hehe... puss till alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Thowelina

sv; missa inte beyond retro i SOUK gallerian då :)

2008-09-20 @ 14:41:33
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: lise

kika gärna förbi i min shop med egendesignade kläder :)





trevlig dag!

2008-09-20 @ 16:10:50
URL: http://liseesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0