Todays!

Hej alla söta! Förlåt för dålig uppdatering idag, men började skolan åtta fick åka hemifrån sju. Och sen sluta jag fem så var ju ganska jobbigt idag ;) Men kul! Imorgon går jag lite bättre då går jag 10-12 och sen ska jag träna 12-13 och sen hem. Och så ska jag även gå o beställa tapeter, och det ska bli mycket kul. Men nu måste jag lägga mig ner o slappa, känner att jag är trött i hela kroppen! Och det är mycket som händer denna veckan. Imorgon skola o träning på fredag, jobba och fest! Lördag börja packa o baka och åka o hämta en berlock till mitt T  Sabo armband.  Söndag blir det et fotoshoot hos en studio i malmö, ska bli toppen kul och sen är det ju dags att börja plugga, har en omtenta nästa fredag och jag måste fixa den!!! Japp ha en underbar kväll allihopa =) Puss till er. Här är Todays Choice:

sweatshirt: Diab´less
Sjal: Marknad
Jeans: Monki
Klocka: Adidas
mintonkas: Din sko

Kärlek...

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej! jag är nu färdig med din nya design! Gillar du den? själv blev jag nöjd! ;D

2008-09-03 @ 20:49:10
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-09-04 @ 01:14:54
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0