Dagens!

Imorgon är det fredag och det ska bli riktigt nice. Först måste jag verkligen skriva mer på examensarbetet men sen ska det nog bli IKEA och lite så... hoppas ju på att få fixa balkongen! Men vi får se... Innan idag var jag o handla en massa gott och så har jag ju varit på jobbet och det var nice! Jag vill ha en assnygg klänning från Killah, det är egentligen en LBD, så det är ju ett bra köp!!

Nu på kvällen har älsklingen o jag bara myst, och nu ska jag snart se om jag kan beställa hem den rosa Matthew Williamson klänningen, eftersom jag inte hann till en hm affär idag. Här kommer dagens:

Jacka: Hm Divided

Sweat: Bik Bok

Linnen: Bik Bok

Tights: american apperal


Ha en mysig kväll!


Puss puss


Kommentarer
Postat av: LINA

Tack :) Ha en grym helg!

2009-04-24 @ 08:25:18
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Melina

så fin outfit :)

2009-04-24 @ 14:12:33
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0