En virrig fredag!


Åh sommar o blont hår, på måndag ska jag till frisören o då blir det blont igen =)

Virrig var ordet! Jag är alldeles yr idag och vet inte vad det beror på, alltså inte yr som att jag inte vet vad jag håller på med utan jag har yrsel, mycket konstigt! Har i alla fall lyckats åstakomma lite saker, tvättar, skriva mm. Men jag önskar ju att yrseln försvann. Men nu sitter jag o dricker lite cola o tänker att det ska hjälpa mot yrseln, för om det är så att blodtrycket är lågt så är ju socker bra=)

Senare när Älsklingen kommer hem ska vi åka till IKEA och Plantagen, det är inredningsdags på blakongen, Åh I like!! Sötaste E fråga om After Work också, och det hade ju varit himla trevligt, men tyvärr tror jag att det blir tight, men hon e ju så söt den människan =)

Nu ska jag skriva lite till så att jag kan ta helg sen... Dagens och lite bilder från balkongen kommer, LATER!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Melina

riktigt snyggt hår där!

2009-04-24 @ 16:31:23
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0