Ett glas rött på möllan!

Idag blev det bara sen bloggning, började dagen med gästföreläsning i skolan och en mycket bra sådan faktiskt! Fick lite motivation till att söka jobb och att det faktiskt tar tid när man befinner sig i en lågkonjuktur. Men inom 2 år kommer var 
5:e fastighetsförvaltare att bytas ut och det låter ju lovande. Men nu är prio ett att bli klar med examensarbetet och sen söka en massa massa jobb! Och efter man fått det första jobbet, kommer resten att lösa sig =) Så nu har paniken lagt sig lite, allt kommer att bli bra!! 

Efter skolan städa jag av balkongen som kommer att, förhoppningsvis, inredas till helgen =) Det ska bli så kul!! Sen åt vi en god middag och sen ringde El, och det blev ett glas rött på möllan, mycket trevligt! Hon e så söt!! Vi satt ute under infravärme och filtar. Nu ska jag snart sova och imorgon ska jag till E och vi ska jobba med examensarbetet och imorgon känner jag att dagen är kommen då vi kommer få intervjuer!!

Sov gott! Här kommer dagens: 

Kommentarer
Postat av: Melina

fin outfit

2009-04-22 @ 09:27:35
URL: http://mmelina.se
Postat av: LINA

Ja, vi får helt enkelt hoppas det :D

2009-04-22 @ 09:51:48
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0