When it is like a dream...

Helgen har varit toppen! Nu är jag dock lite trött men, en bra helg kan sammanfatta det hela. Igår var det Dinnerparty och det var riktigt trevligt! Och maten var uppskattad. Idag har jag och älsklingen varit i Tyskland och det var en mysig utflykt! Vädret har varit underbart och vi har ätit god mat, och njutit av solen vid havet! Och vi fick med oss en hel del hem, man vill ju ha så mycket när man kommer in i affärerna, så mycket sprit, hehe... Så nu finns det rosé, vitt och rött vin, och en massa annat, så nu behöver man nog inte besöka systemet på ett tag.

Imorgon måste jag skriva mer teori på examensarbetet och så ska jag till frisören, ska bi gött och färga o klippa lite! Men nu måste jag nog sova, man blir trött av utflykter... Här kommer gårdagens och bilder från igår och lite från dagen:

Klänning: Hm Trend






Mycket trevlig kväll!!

Dagen i danmark - tyskland och retur

Stooor cider, detta får också vara dagens:
Sweat: Bik Bok
Tee: Bik Bok
Jeans: never Denim
Sneakers: Nike

Plutten på båten.

Lite av de vi shoppa!!

Nu God natt! Puss puss


ps. (E vin i veckan??).ds


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Händer idag då? :)

2009-04-27 @ 08:16:53
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Melina

fina bilder

2009-04-27 @ 08:47:20
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0