Imorgon är en ny dag!



Imorgon måste jag jobba med fördjupningsarbetet och så måste jag förbereda en redovisning och läsa ett annat arbete... Men jag har bestämt att jag måste vara lite gladare, går ju inte hålla på o vara deppig för att man inte vill gå i skolan utan vill jobba istället. Jag söker så mycket jobb jag kan, jag kommer få ett snart för jag e bra! Och så får jag en magisterexamen på köpte (eller det kanske var att överdriva men) i alla fall! Och i vilket fall som helst så är det snart jullov och då ska jag bara götta mig!!

Så nya tag imorgon helt enkelt!! Dock känns det som att det är många måsten, städa, handla, träna mm. Som jag i vanliga fall tycker är kul, men just nu känns ganska jobbigt!! Men det löser sig, det gör det alltid(Timbuktu). O jag har fått myst med älsklingen ikväll, kollat på Ullared (haha) CSI och ätit räkwok <3

sov gott!


Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; Ja eller hur :) Nää, det är inte många som har det som vi här i Linköping!

Jag gick med på ljunkan och dansade i sommras på ljunkans bal :) när dansade du?

Ja, det är väldigt roligt att ha dansat två gånger! Åh tack :) kram

2009-12-08 @ 08:41:56
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Melina

du har så himla fint hår,ser riktigt tjockt ut!

2009-12-08 @ 10:33:36
URL: http://mmelina.se
Postat av: GAbriella

ja :) detsamma

2009-12-08 @ 11:05:17
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0