My outfit!

Hello! Nu sitter jag har vid computern och ska snart sova. Idag har jag först fått ett jättebra träningsschema på gymmet, en underbar PT vid namn Maria, fixade biffen =) Sen åkte jag hem och fixa mig och drog sen till Köpenhamn för lite jobb. Och när jag kommer dit möts jag av strålande nyheter, vår affär hade vunnit Never Denim tävlingen, vilket innebär att vi sålt flest jeans sen de släpptes. Vilket för oss innebar att vi får ett par valfria jeans och en topp!!! YYYEEEAAHH!! Så glad man blir då! Jag har idag fått toppen ( ni ska snart få se) och ska välja jeansen på fredag, eftersom jag inte kunde bestämma mig idag och att det kommer nya varor imorgon!!

Oj det blev mycket om det men det är sjukt kul!! När jag kom hem igen har Martin o jag ätit spagetti och köttfärsås och kollat på arga snickarn o myst =) Nu ska jag sova, imorgon är det seminarium! Puss puss

Outfit:

Sweat: Bik Bok
Jeans: Never Denim
Tröja: Hm
Sneakers: Nike
Hårband: Monki

Sleep tight! LOVE!

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

Hallo!

efter några veckors tystnad är jag tillbaka, har därför inte svarat på kommentarer försen nu! Hoppas allt är bra med dig!







/Caroline

2009-02-12 @ 03:09:15
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: lisa

var ligger never denim ? (a)

2009-02-12 @ 20:29:15
URL: http://monkiiponki.blogg.se/
Postat av: Ida

Den där rosa sweaten har jag också kollat på faktiskt=)

2009-02-12 @ 22:03:20
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0