New stuff!

Nu har jag duschat och är hemma igen efter aerobicsen, det gick riktigt bra, och trots träningsverk gick det toppen! Det var jobbigt att gå dit för det blåste så förbannat, så jag tog bussen hem =) Sen åt Martin och jag en underbar pastasallad med räkor, supergott! Och nu ska jag alldeles strax CSI och det ska jag kolla på.
 
Imorgon är det skola och sen är det jobb, så det blir en lång dag, kanske hinner med en sväng på stan innan tåget går till Köpenhamn. Så det blir nog en bra dag! Måste visa lite grejer som har flyttat in i min garderob, det blir istället för dagens, för idag har jag haft myskläder sen träningskläder och nu myskläder igen. Men här är my new stuff:

Adidas jacka
Nit gladiators- La redoute (NÖJD!!)
Ralph Lauren shorts

Ha en mysig kväll! Massor pussar <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

allt är fint, hur mår du söten?

2009-02-02 @ 23:54:24
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Melina

skorna var jättefina!

2009-02-03 @ 08:11:59
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0