You rock me in!

Måndag, härlig start på veckan med en ledig dag =) Så jag inledde dagen med att sova till 10.30, sen frukost, stilakuten. Sen tog jag tag i mig själv och började baka bröd, så nu gör jag pitabröd, hamburgebröd och dinkellimpor, allt enligt GI off course. Jag måste även ta en tur till affären och köpa plastpåsar så jag har något att stoppa brödet i sen.

I eftermiddag ska det även bli träning, Aerobics står på schemat, min tränigsverk är kvar men jag tänkte träna bort den ;) Mätte mig idag också och nu har ytterligare 2 cm försvunnit runt midjan, IM HAPPY, 5 cm totalt på en månad, YES!! Träning och bra mat helt enkelt! Känns gött att se resultat när man äter bra och är duktig och tränar, men nog med skryt =) hehe....

Nu måste jag återgå till mitt bakande, men först! Veckans outfits:


Denna veckan blev det 8 outfits, så alltså mån, tis, ons, ons, tor-sön.

Vilken gillar du bäst??

Hörs sen puss puss!

Kommentarer
Postat av: Melina

fina outfits!

2009-02-02 @ 17:53:07
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0