Dagens med egen design =)

Hej nu har jag vaknat ur mitt surträsk, hade en liten depp stund men nu är et bra igen, men jag känner mig inte på topp, det ska jag förhoppningsvis göra imorgon igen! Nu på kvällen har vi haft tvätstuga, spelat Mario Kart, och druckit smoothie, jag orkade inte laga mat och så blev det smoothie istället med hallon, banan och kanel, jumi!

Imorgon ska jag med Martin och köra honom till jobbet då han har fått firma bil så måste jag ju köra hem vår från där han ska hämta den, och det är tidigt jag måste gå upp klockan 6!!!!!! BLÄ! Men det kommer bli så att jag sover i bilen på vägen dit, kör hem och går och lägger mig igen, jag är ju ledig imorgon! Nej, nu ska jag sluta babbla och sova istället! Här kommer dagens, dock är den huvudlös efterom sur elle inte ville vara med på bild =)



Och KOLLA in mina egen designade jeans, jag är sjukt nöjd, innan använde jag inte jeansen och nu älskar älskar jag dem!!
Kofta: Saints and mortals
Tee: Hm
Jeans: Nudie med egen design!

Sov gott alla söta!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Kalle

stiga upp vid 6.. usch! aldrig! haha



hur gjorde du om färgen så?

2009-01-13 @ 23:05:15
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Elina

Thanks detsamma:)

2009-01-14 @ 11:00:08
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Det är ju förklaringen till att man får lön två gånger i månaden i Norge! ;D

2009-01-14 @ 11:14:55
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0