Morning!

Idag blev det en ganska lång sovmorgon, jag vaknade kvart i elva, men det var också väldigt skönt! Kvällen igår avslutades med två Irene Huss filmer, elddansen och tattuerad torso. Båda var bra men den sista var riktigt scary! Nu ska jag gå o äta frukost och sen måste jag städa, alltid lika tråkigt! Men sen kommer E hit och vi ska åka och handla jag ska börja med GI imorgon, så det är en del som behöver inhandlas och sen ska vi äta middag hemma hos mig o Martin. Gott gott! Men ha en toppen dag, så hörs vi sen!!

Tittade in lite hos net-a-porter.com, åh som alltid har de beautiful things, men lite över prisklass kanske =) men i alla fall:




Underbara pum´ps från Fendi och ascoola tights från Pucci, passar mycket bra till i vår, platån och pastellfärgerna!

Detta skulle jag också verkligen vilja ha, väst från Matthew Williamsson och Miu MIu, passar perfekt till våren, med lite Mexico mönster och paljetter, Oh I want!!

Och sist men inte minst, denna väskan har jag visat flera gånger, men som jag önskar att den var min och att den skulle vara på REA, vill vill ha, min absoluta dröm väska just nu!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0