Ett litet inlägg.

Hallo! Det var ett tag sen jag blogga nu, men efter examensarbetet var det skönt att bara vara lite för mig själv, jag kommer inte att sluta blogga, men det kommer nog inte vara så täta uppdateringar ett tag fram över, jag behöver lite vila och semester :)

Men nu är i alla fall examen tagen och dags att söka jobb och så. Igår hade jag examensbrunch och det var många fina människor hos mig och jag fick fina paket och god mat :) Så denna vecka är jag hemma i Lkpg, och ska träffa en massa fina människor. Älsklingen är hemma i Malmö och jobbar, I miss!

Ha det bra.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Just fan! glömde helt bort att det var den här helgen!! Sorry men är tufft just nu.. hänt lite skit.

Sorry iaf och grattis

2009-06-08 @ 22:37:13
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0