Doggy dogs!

Hello! Idag har jag varit på hundmässa på malmömässan, det var så kul! Åh vad jag älskar hundar och jag vill verkligen verkligen ha en! Men det tar ju så mycket tid, mina favorit hundar är i alla fall mops, fransk bulldog och newfouland hund, hur söta?? Så det var en fröjd att gå omkring och mysa med hundarna och titta och klappa och känna hur habegäret efter en mops steg!! Det var i alla fall en toppen dag, det var jag och älsklingen och E och C som var där, trevligt!






Sen nu på eftermiddagen har vi städat så att lägenheten är shiny och fin =) och nu ska jag alldeles strax laga mat, idag blir det heta räkor och sen kommer El hit en sväng på en fika och mys! Nu har jag på något konstigt sätt fått fram fredagens outfit, så här kommer den och dagens:

Tee: Hm art
Kjol: Gina tricot
Strumps: Gina tricot
Jodhpurs: Julklapp
Armband: tomas sabo och littmarck

Dagens 

Jacka: Hm Divided
Väska: Hm trend
Sweat: Bik Bok
Tee: Lee
Haremsbyxor: Bik Bok
Sneakers: Nike
Halsduk: Hm

Det var de hela =)

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

ja allt är bara bra med mig med:D

2009-03-22 @ 18:04:13
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: tova

Sv: Visst är den bra!! :D



Nej vad söta!! :D snyggt :P

2009-03-22 @ 21:58:30
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0