Sweet saturday, lovely sunday!

Hej sötisar! Igår var uppdateringen inte den bästa men eftersom vi har lite sällskap här så blev det lite annat att stå i =) Vi var på zoocity och kolla på en massa djur, köpte en ny kattleksak åt kissekatterna också. Sedan var vi på systemet och efter det blev det en sväng på stan, först på MQ och älsklingen köpte en ny skjorta och sen gick vi till HM och jag shoppa en ny kjol! Nu har jag ju en del nytt i garderoben som jag inte visat er än men det kommer. Har varit så mycket nu med plugg o allt har inte haft tid med något annat nästan!

Idag ska jag i alla fall plugga, Martin C/o sitter och spelar Mario Kart, jag vill mycket hellre göra det. Men lite senare sen blir det Max, jag har en fuskar helg nu. Blir bättre imorgon =)

Här kommer lite outfits och bilder från gårdagens fest:


Lördagens outfit:
Kappa: Hm
Mössa: Hm
Halsduk: Hm
Klänning: Hm Trend
Bälte: Pieces
Tights Gina
Sneakers: Nike

Party outfit:

Skjorta: Gap (egen design)
Tights: American apperal
Pumps: Hm (nya)

Och lite party bilder:








Det var en toppen kväll!

Ha en bra dag! Nu ska jag plugga!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Melina

gillade din party outfit mest =)

2009-03-01 @ 12:10:10
URL: http://mmelina.se
Postat av: tova

Sv: Okej vad kul :P, aa :)



Snygga kläder :D

2009-03-01 @ 12:14:03
URL: http://tovasegna.blogg.se/
Postat av: Zäta

härliga bilder :)

2009-03-01 @ 20:37:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0