Ett hjärta fån mitt hjärta!

Idag har jag varit riktigt duktig och jobbat ordentligt med x-arbetet, nu känner jag ju pressen. Så i korthet är det vad jag gjort idag. Men den stora händelsen idag var från min älskling! Vi hade ju 8 år i fredags och idag gav vi varandra presenter. Och min underbara älskling hade varit på Tomas Sabo och köpt en berlock till mig som han valt o ville jag skulle ha, ett rosa hjärta! Åh jag blev superglad, I love him forever!

Sen på kvällen har vi myst lite och kollat på tv, nu är jag ganska trött o ska nog sova. Imorgon är det föreläsning och jag ska jobba mer med arbetet. Så nu får ni sova gott, men först titta på dagens, mina nya inköp o mitt hjärta =)

Hood: Monki
Tee: Nike Air
Jeans: Never Denim
Armband: Tomas Sabo

Lite nytt i garderoben:



Allt från Bik Bok, jeansshorts Never denim.

Och så mitt fina hjärta!! (Fast det syns tyvärr inte så bra)


Det är det andra från vänster, men som sagt ingen toppen bild, men det är så fint <3

Peace och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Elina

SNyggt linne från bikbok! Gulligt, jag vill också få present !

2009-05-05 @ 15:39:02
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0