Work sleep!


Mammi och jag!

Nu ska jag snart sova, men dagen har varit bra! Det var en trevlig och stressig dag på jobbet. Sen hem och fick tacos serverat gott. Efter det så har vi spelat 32 matcher av Mario Kart, kul... hehe. Jag kom 3:a =) Idag var jag så trött när jag kom hem från jobbet, att jag missa o ta dagens, men det va mina oranga jeans, peace linne o halsband, snyggt =) O föresten, jag har shoppat lite nytt också, NICE =)

Imorgon ska jag nog till Entré en sväng, förhppningsvis träning och sen lite shopping, jag vill ha ett nitbälte och så behöver jag lite småsaker!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Melina

söt bild =)

2009-05-03 @ 10:16:25
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0