Bryta ihop o gå vidare!


Söta S och jág <3

Det ä bra nu, jag får foka på skolan och söka fler jobb, men en magister är inte fel det heller, så det blir så, bra så. Jag kan ju inte hålla på o deppa, det är inte jag, jag e glad! Så jag fixar det här! Idag har jag ätit frukost med E på espresso house, vi vågade oss på ett nytt espresso house idag... vågat! Men det var lika mysigt som vanligt, sen gick vi en snabbis på stan, hon skulle köpa en present och jag skulle egentligen inte köpa något, men det blev bra saker, tandtråd o flux på apoteket, måste ta hand om tandsingarna, måste gå till tandläkaren snart... Im scared. Sen hitta jag jätte fin ögonskugga på make up store (tribecca) och eye primer, men det ska jag nog önska mig i julklapp.

Nu ska jag sätta mig med mina böcker och börja med fördjupningsarbetet, har bokat tre nya på biblioteket med, bra så! I eftermiddag blir det sats dans, och sen mys med älskling o arga snickarn :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

härlig bild

2009-11-11 @ 17:43:23
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0