Ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då.


Bild från Neptuine åkrar på öland i sommras.

Skulle blivit skola idag men det blev inte så, jag ska jobba och sen hade jag inte gjort det som de skulle prata om än, så det känndes onödigt att gå dit. OCH när jag kom ut var det sjukt kallt ute, jag hade bara min rutiga kappa, men idag blir dagen då goosen åker på, fy fan vad kallt! Så jobb som sagt, med P och L, kul. Ska nog köpa present till en viss J också som fyllt år, men hon e en klurig nöt att knäcka, vad man ska köpa alltså, men jag tror mig ha knäckt den.

Sen blir det mys med världens underbaraste älskling <3 och jag tror att han ska göra chilli con carne, jumi! Så nu blir det jobb.

Ha en toppen dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

härlig bild (:

2009-11-04 @ 11:52:41
URL: http://mmelina.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Ja, morgonträning är skönt, jag tog faktiskt en powerwalk imorse :) Bra för att vara mig! :P

2009-11-04 @ 21:36:19
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0