Still sick, fucking svin!


I wish for wine :) (söta E i bakgrunden med)

Hello! Idag är det lördag och jag är fortfarande sjuk, jag hade ju bestämt att jag skulle vara frisk nu, men inte. Och det känns jätte tråkigt, ville verkligen gå på Julefrokost med alla söta och snygga Bik Bok  tjejer, men även om jag pumpar upp mig på ipren, så finns det ju risk att jag smittar dem, och det vill jag inte... Mycket mycket tråkigt och ledsen är jag över detta. Och eftersom jag är sjuk idag så kunde jag inte heller jaga jimmy choo skor från hm, men jag gör mitt bästa på hemsidan, som dock inte funkar toppen nu, så de kommer väl att vara slut... jaja, så är det, jag jobbar hårt på att bli frisk, men vi får se om jag lyckas!

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra söndag (:

2009-11-15 @ 10:21:14
URL: http://mmelina.se
Postat av: nathalie

saknade dig gumman! en utgång i malmö snart för att ta igen? :) rebecka kommer nog i slutet av månaden! vill du med ut då? kramis

2009-11-15 @ 18:28:05
URL: http://www.nathaliesinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0