A sunday is still a good day...



Kappa: (NY) Bik Bok
Halsduk: (Favvo) Bik Bok
Jeans: Monki
Nittopp: Monki
Armband: Bik Bok
Sneakers: Nike


Hej gott folk! Har alla haft en bra söndag? I have! Började som sagt med att träna, 4 gånger i veckan ska det vara, tänker att beach 2010 kanske kan bli den bästa hittills :) Sen har pappi och jag varit på utskitsplatsen över öresundsbron och i detta fina väder var det toppen :) Super fint och jag fick ta min nya kappa på premiärturen :)




När vi kom hem blev det att spela wii, jag, pappi och älskling, mycket kul, första gången för papps, men han imopnera och blev imponerad. Sen blev det fantastisk god china mat, från China garden på möllan, jumi! och sen blev det ju självklart dags för "Gossip girl" och " Ensam mamma söker" okej jag vet, det är lamt men det är gulligt, svensk sommar, svensk musik o kärlek, im a sucker...

Så i alla fall en mycket bra helg och en mycket br söndag! Have a good evning och en toppen start på veckan, jag hoppas på glädjande besked :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

fint (:

2009-10-19 @ 12:27:38
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0